sobota, 18 kwietnia 2015

Post informacyjny


Cześć wszystkim! 
Rozdziału nie było bardzo długo. Starałam się go napisać, ale nie miałam pomysłu. 
Postanowiłam, że zakończę pisanie tego opowiadania. No cóż, wszystko się kiedyś kończy. 
Jednak uszy do góry-Blog zostaje. 
Będę pisać go dalej, jednak z zupełnie nową historią.
Postacie, oraz ich imiona i nazwiska pozostaną nienaruszone. Przybędzie wiele nowych bohaterów. 
Zmienią się jednak sytuacje rodzinne i  fabuła. 
Zmiany zaczęłam od nowego wyglądu, z zupełnie innej szabloniarni. Oczarował mnie. 
Prolog rozpocznę pisać dziś. Zakładki będą w budowie. 
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli. 
Będziesz czytała/czytał? Zostaw komentarz pod tym postem! :) 
Może to być zwykła kropka.
No to jak? Do zobaczenia! ♥

7 komentarzy:

  1. Trochę szkoda :( Ale ważne, że nie kończysz z pisaniem :),uff

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno!
    Czytam wszystko co twoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno!
    Czytam wszystko co twoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zaczytam się w czymś nowym :D / Ludmiła Timberlake. Przepraszam, że nie z konta ale mi się nie chciało ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czytać, może nie komentować za często ale czytać, tak!
    Dobrze że nie kończysz z pisaniem.. !

    fioletowa xd

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie :( a liczyłam na kontynuację...
    Mam nadzieję, że dasz popis przy nowym opowiadaniu!

    OdpowiedzUsuń